Logik FirmA

Logik FirmA

Logik Firma je kompjuterski program za kompletnu podršku u praćenju poslovanja malih i srednjih preduzeća. Program organizuje celokupnu poslovnu evidenciju na jednom mestu i omogućava Vam brz i jednostavan uvid u svaki segment Vašeg poslovanja.

 

Maksimalna pouzdanost u korišćenju

Preko 2900 zadovoljnih korisnika, pravnih lica, dokazuje pouzdanost i sigurnost našeg poslovnog softvera. Tačnost i preciznost programa smanjuju faktor ljudske greške, što Vam omogućava bolju kontrolu poslovanja.

Ubrzavanje rada kroz veliki broj automatizama

Proverite da li je Vaš partner u blokadi, preuzmite relevantne podatke sa APR-a, ili srednji kurs NBS-a i sve to na jedan klik. Logika našeg poslovanja je da Vam kroz razne automatizme uštedimo vreme kada god je to moguće.

Uvek dostupna tehnička podrška

Tim stručnjaka od 15 ljudi odgovaraće na sva Vaša pitanja i nedoumice putem telefona, e-mail-a, internet konekcije ili putem dolaska u Vaše prostorije.

Olakšano odlučivanje kroz napredno izveštavanje

Veliki broj izveštaja Vam u svakom trenutku omogućava donošenje pravih odluka. Praćenje učinaka zaposlenih, kretanje trendova prodaje, analiza kupaca i dobavljača, obrt kapitala i još mnogo drugih izveštaja biće od neizmerne pomoći prilikom kreiranja planova.

Jednostavnost pri korišćenju

Uniformnost modula omogućava korisniku jednostavno i brzo snalaženje u programu čak i korisnicima slabije informatičke pismenosti.

Poslovanje na udaljenim lokacijama sa jedinstvenom bazom u oblaku

Rad u lokalnoj mreži se naravno podrazumeva, ali mi idemo korak dalje omogućavajući povezivanje programa preko Interneta. Na taj način korisnici mogu pristupiti i upravljati sopstvenim podacima sa uređaja koji ima pristup Internetu, gde god da se nalaze. Cloud rešenje (rešenje u oblaku) podiže Vaš način poslovanja na efikasniji, bolji i moderniji nivo

Povoljnost – maksimalni kvalitet uz minimalno ulaganje

Obezbedite svom biznisu dugoročnu stabilnost i sigurnost, jer korišćenjem našeg poslovnog softvera dobijate maksimalan kvalitet uz minimalno ulaganje.

 

Proizvoljni upiti

Softver je tu da beleži informacije i da Vam pomogne u donošenju odluka. Kada Vam je potrebna brza analiza tu su upiti: kolika je ostvarena razlika u ceni, ko je najbolji kupac, ko je najveći dužnik, koji proizvod donosi najveći prihod, ko je najbolji menadžer prodaje, ko koliko prosečno kasni sa plaćanjem ili na druga pitanja koja sami definišete.

 

Finansijski izveštaji

Analizirajte Vaše podatke naprednim alatima poput pivot tabela (višedimenzionalna kocka). Sagledajte i uporedite najbitnije informacije: prihodi, rashodi, evidencija prodaje i nabavke tokom vremena u odnosu na Vaše partnere, proizvode, magacine. Dobijene rezulate analize moćićete da posmatrate kroz nekoliko vrsta grafova.

 

PDV do kraja!

Program Firma je opremljen posebnim modulom za vođenje PDV evidencije. Dok kreirate svoje fakture, ulazne račune i prijemnice program će automatski popunjavati Vašu PDV evidenciju. Na kraju perioda, sa lakoćom kreirate obračun PDV-a.

Program daje automatski popunjene formulare: Obrazac POPDV, KIR (Knjiga izdatih računa), KPR (Knjiga primljenih računa) i PPPDV (Poreska prijava PDV) spremne za štampu i izvoz za portal Poreske uprave E-porezi.

 

Dodatni moduli

Proizvodnja

Modul proizvodnja je namenjen svim vrstama proizvodnih preduzeća. Kroz evidenciju radnih naloga, u svakom trenutku znate utroške i rezultate proizvodnje. Modul Vam omogućava automatizme prilikom kreiranja trebovanja, ulaza gotovih proizvoda, obračuna troškova po jedinici proizvoda i uz sve to, dodatne analize i izveštaje proizvodnje.

Knjigovodstvo

Modul za finansijsko knjigovodstvo Vam omogućava automatsko prevlačenje naloga za knjiženje na osnovu poslovnih promena, što u mnogome štedi vreme Vašoj službi knjigovodstva, i ujedno snižava troškove Vašeg poslovanja. Takođe, jednim potezom dobijate zaključni list, bilans stanja, bilans uspeha i ostale potrebne izveštaje.

Obračun zarada

Moduli Kadrovi i Zarade služe da u svakom trenutku imate evidenciju svih zaposlenih i da u par minuta obračunate obračunate plate, bolovanja, prevoz zaposlenima, makar ih bilo i više stotina. Kroz ove module dobijete mogućnost izvoza za objedinenu naplatu, kao i sve potrebne mesečne i godišnje izveštaje (PPP, M4, rekapitulacije primanja, itd.)

Osnovna sredstva

Modul Osnovna sredstva služi da na jednom mestu imate celokupnu evidenciju osnovnih sredstava. Kroz sam modul je omogućena nabavka, dodatna ulaganja, amortizacija i otpis osnovnih sredstva, a sve to kroz najmanji mogući trud.

Hotelijerstvo

Modul Recepcija vodi brigu o posetiocima Vašeg objekta, kompletnoj evidenciji raspoloživih kapaciteta i ostalim troškovima poslovanja. Modul je moguće povezati sa programom za ugostiteljstvo. Efikasan sistem koji je neophodan svakom ozbiljno hotelijeru.